Ymnmhr 20-24 aylık bebek anneleri bebekleriniz her çağırdığınızda ismine bakıyor mu özellikle oyun oynarken veya birşeyle ilgilenip meşgul olduğunda
63_hulya_63 Ymnmhr genelde hep bakar 6 aylık ama cok nadiren bişeye daldığı zaman önünden bisey geçir yine bakmaz sonrasında bakar çok aşırı dalmissa bakmuyo bazen ama genel olarak hep bakar
tatlibiranneo Ymnmhr 21 aylık ve bakıyor sizinki bakmıyor mu ? Farklı bir ses tonu ile deneyebilirsiniz
Ymnmhr 63_hulya_63 anladım benim oğlumda 22 aylık bazen bakıyor ama birşeyle oynuyorsa veya dalmışsa istersen kendini parçala asla ama asla bakma
Ymnmhr tatlibiranneo benim oğlum 22 aylık ve bazen bakıyor ama elinde birşey varsa veya oynuyorsa asla ama asla asla bakmaz böyle çok bağırarak yüksek tonla söylemen lazım ki göz ucuyla dönüp bakar o da. Dün çocuk psikiyatrisine gittik doktor bunu değerlendirerek ve de çok hareketli diyerek atipik otizm olabilir dedi dünden beri ağlamaktan içim çıktı konduramıyorum çocuğuma
63_hulya_63 Ymnmhr belki bilerek bakmıyor olabilir çünkü ben dikkat ettim çoğu çocuk öyle dalınca bakmiyo
karaninannesiii1 Ymnmhr sadece buna mı ne kadar hareketli bi de kelimesi falan nasıl işaret etme taklit yetenegi falan
Ymnmhr karaninannesiii1 bu güne kadar işaret parmağını kullanmadı 2 yada 3 kez ancak. Taklit etmekten kastınız nedir öyle hayvan taklidi falan yok bi ara hav hav diyordu o da yok. Anne baba dede mama diyordu o da yok artık 3 aydır tamamen kesildi. Akşama kadar kendi dilinde sürekli konuşur halde ama anlamlı hiçbir kelime yok
Eternity Ymnmhr En iyi bilgiyi uzman kişiler verecektir. Ancak doğduğundan beri ne diye hitab ediyorsunuz? Örneğin oğlum, kızım, aşkım, bebeğim şeklinde mi? İsmi ile mi? ya da oyun oynarken mi çağırıyorsunuz?
Ymnmhr tatlibiranneo göz teması var ama konuşurken veya birşey anlattığında değim oyun oynarken gıdıklama koşmaca vs o zaman birde şarkı söylediğimde var
Ymnmhr tugceizgi benim kızım da 8 aylık o da bakıyor. Ama daha büyük çocuklarınkini merak ediyorum oyun oynama aşamasındakileri özellikle acaba benim oğlum mu öyle yoksa genelinde dimi var diye teşekkür ederim yorumunuz için 🙏
karaninannesiii1 Ymnmhr taklit mesela alkış bay bay ya da ne bileyim dans ederken elini kaldır gibi şeyler taklit işte organlrı gösterme falan bunlar beklenir işaret etme önemli.ismine bi şeyle mesgul oldugunda bakmayabiliyor 10 kerede 6 kez fazlası bakması bekleniyor