Çoğunuza saçma gelebilir bana da saçma geliyor ama annelik her detayı düşündürüyor. Oğlum 6 aylık 10 kg. Anne sütü ile besleniyor. Ek gıdaya da başladık İştahı çok iyi her verdiğimi yiyor. Kayınvalidem şişko olacak obez olacak deyip duruyor. Dönmeyi iki üç gündür öğrendi çok hareket halinde de değil çünkü aşırı kucakçi. Sizce tombik bebek mi olacak