Bnzksrc Merhaba bayanlar. Var mı benim gibi minnacık bebişi grip olanlar balgamlı öksürük üst derece bir burun tıkanıklığı asla nefes alamıyor ne gecemiz var ne gündüzümüz. Siz neler yaptınız atlattınız mı böyle bir süreç. Sadece burnunu yıkıyorum.