10 aylıgız, dün gece kıvranarak ağlayarak uyandı hep büyük ihtimal karnı agrıyordu karnından da ara ara gurul gurul ses geliyordu bi kere de sulu kaka yapmıştı. Doktoruna yazdım maflor damlayı verdi . Bebekken de kullanmıştım ilk aylarda ama hiç birşey hatırlamıyorum iyimi gelir acaba