Merhaba anneler fıkırlerınıze ıhtıyacımız var bebegım 4 aylık geceden berı gecmyen kuru öksürük var saglık ocagına goturduk cıgerlerını dınledı bırsey yok sık sık emzır dedı ama 4 ay atağındayız emmek ıstemıyor gezdırerek zorla emzırmeye calısıyorum baska nasıl geçer başına gelen varsa anlatırsa sevınırım