Derya58 youtubeda bir doktorun videosunu izleyerek eşimle birlikte yapmaya çalıştık ve maalesef kabus gibi bişey oldu. Şırıngadaki sıvıyı basınca bebeğim nefes alamadı ve mosmor oldu çığlıkçığlığa kendimi yerlere attığımı hatırlıyorum gerisi yok. Şükürler olsun sonra eşim soğukkanlı davranıp burnuma aspiratör sokup nefes almasını sağladı. Düşündükçe ağlıyorum. Hatayı nerede yaptık bilmiyorum videonun aynısıydı bence.. o nedenle bir daha asla ama asla yapmam.