Keremikoo Leyla0613 hali basligi olarak isikli olani kullanmiyorsunuz degil mi? Halilar icin digeri. Icine birsey tikanmis olabilir mi acaba sese degisikligi var mi? Eko mod zorlamaz aslinda hali ve parkelerde ama.
Leyla0613 Keremikoo hayır halı başlıgı denediğim ilk günden beri öyle ince halılar da gayet güzel gıdıyor ama kalın salon halımda falan baya zorluyor
Keremikoo Leyla0613 halidaki toz vs durumlarina gore bazen daha fazla kuvvetle cekmeye calisiyor ayarladiginiz moddan bagimsiz. Misal daha fazla tozlu ise daha fazla guc uyguluyor. Oyle birseyse sorun yok ya da sizin alismanizla ilgili de olabilir.
Leyla0613 Keremikoo herhalde önce ki makineme alıştım bu sebeple zor geldi. Önce ki makinem dyson kablolu olan modeli çekerken dokundurmam yeterli bu dönen başlıklar farklı geldi bana çekimi muhteşem tabi alışıyorum ama teşekkür ederım cevaplarınıza 🌺
LadyGugu Leyla0613 Evet parkeden halılara geçince başlık değiştirmek gerekiyor. Halıda lazer başlık bir anlam ifade etmez zaten, toz, kıl, tüy gösteriyor, halı komple tüy-kıldan oluşan bir şey sonuçta.
Leyla0613 LadyGugu evet aldım öyleymiş halıda kullanılan başlıkta parkeyi çok güzel çekıyor acele işim olunca o şekilde de yapıyorum. Lazer başlık ciddi zamanımı alıyor insanın psikolojisini bozuyor 😌