Leyla0613 Anneler merhaba Dyson v 12 almayı düşünüyorum kullananlar şunu merak ediyorum. Lazer başlık olan sadece parkede kullanılıyor değil mi. Halı süpürme başlıgı lazer özellikli değil sanırım. Eğer öyleyse halıdan parkeye geçerken sürekli başlıkmı değiştiriyorsunuz bi anlatırmısınız kafam karıştı
Elf123 Leyla0613 geçen hafta aldı eşim evet lazer başlık sadece sert yüzeylerde halı için başka bir başlık var lazer cok sık kullanmıyorum koltuk süpürme ve halı sonra robot tekrar süpürüp paspas ediyor
R_y_M Leyla0613 bence sırf abartıdan ibaret bi sey v12 aldım bende fakat abartıldıgu kadar yok halıların püskülüne sürekli takılıp kapanıyor ince yerlere girmiuor sürekli uç değiltirmek zorunda kalıyorsunuz philips maraton dan geçtim o yüzden bence ikisinin de çekimi aynı sadece kablosuz olması iyi😃 viral oldu resmen bizim üklemizde
Keremikoo Leyla0613 Halilarda kullanilan genel temizleme basligi parkelerde de kullanirsiniz ama cabuk asinir dedikleri icin parkelerde diger lazerli basligi kullanmak daha efektif. Isigini acip kapatabilirsiniz isterseniz. Tozlari net gosteriyor ve ince dar yerlere girebiliyor. Bunun disinda en onemli artisi hafif olusu ve ac kapa dugmesinin varligi. Dezavantaji ise haznesinin kucuk olusu cabuk dolmasi. Cekis gucu olarak ve hazne olarak v15 daha iyi deniyor. V12 kullaniyorum yaklasik 1 senedir. Su an alsam yine v12 alirim. Batarya omru bakimindan v10 nun altindaki modellere bakmazdim sizin yerinizde olsam.
LadyGugu Leyla0613 Evet parkeden halılara geçince başlık değiştirmek gerekiyor. Halıda lazer başlık bir anlam ifade etmez zaten, toz, kıl, tüy gösteriyor, halı komple tüy-kıldan oluşan bir şey sonuçta.
Leyla0613 Elf123 aslında ben lazer başlık için sırf bu modelı almak istiyorum siz de kullanmıyorum demişsiniz çok artısı yoksa almasam mı bunu acaba v8 bile bana yeterlı aslında evim ufak
glsmatlls Evet ben genelde önce halıları süpürüyorum sonra parkeleri, parkeleri lazer başlıkla yapınca hem ses çıkmıyor hem de şarjı uzun gidiyor. Tavsiye ederim evimdeki toz oranı %75 azaldı
glsmatlls Leyla0613 ben kablolu süpürgemde de hep başlık değiştiririm daha güzel temizleniyor. O sebeple bana zor gelmedi :)
Elf123 Leyla0613 ben V 12 tercih etme nedenin çalıştırırken bir düğmeye bir kez basıyorsun diğer modellerle basılı tutman gerekiyor 60 dk şarj süresi var çekimi cok iyi lazer başlık bir sürtmede tüm tozları alıyor ışığıyla tozları görebiliyorsunuz
Elf123 Leyla0613 yanlış anlaşılma olmasın bir saatte çalıştırma süresi 4,5 saatte tam doluyor gittiğinde
Leyla0613 Elf123 öylemı v8 de 6 saatte doluyor. Bu daha kısa diye biliyordum biraz daha araştırmam lazım o zaman
Yasemin517 Merhaba, bende dyson almayı düşünüyordum.. bu post ilaç gibi geldi. Hangi model dyson önerirsiniz? Evim çok büyük ve aşırı tozlanıyor. Bebeğim küçük. Normal süpürge ile çok zorlanıyorum. Dyson v10 ile v15 arasında kaldım aslında. Kullanıcıları var mı? Veya önerdiğiniz model?
Leyla0613 Yasemin517 merhaba bende senelerdir dyson kablolu kullanıyorum ama artık kablosuza geçmem lazım. Dyson kalitesi tartışılmaz araştırıyorum bende v8 en düşük onu bile gözüm kapalı alırım ama eşim almışken yeni model alalım diyor. V12 ve v15 te sadece lazer başlık var o özellik çok hoşuma gitti. Ve ağarlık olarak v15 v12 den çok fazla ağarmış haznesi de büyükmüş. Benım v12 çok içime siniyor. Ama stokları tükenmiş. Sizin eviniz büyükse şarj süresinin uzunlugunuda göz önğnde bulundurun. Beklıyorum araştırmaya devam ediyorum
yazkokusu Yasemin517 bende de v15 var . İlk defa dyson kullanıyorum süpürgede gayet memnunum. Evdeki toz oranı azaldı resmen . Eve sürekli ziyarete gelen kızkardeşin bile farketti. ☺️
durumelegimm Leyla0613 bende V12 ve V15 arasında kaldım. İkisi de hemen hemen aynı V15 biraz daha ağırmış ve basılı tutmak gerekiyormuş V12 ona göre daha hafif,basılı tutmaya gerek yok ama haznesi V15 in yarısı kadar. Evim büyük sürekli hazneyi boşaltmak zaman kaybı olur diye düşünüyorum. Sürekli basma olayı çok dezavantaj gibi gelmiyor. Emiş gücü de sanıyorum bir tık daha fazla V15te.
durumelegimm yazkokusu merhaba bende v12 ile v15 arasında kararsız kaldım. Evde kablolu süpürgem yok robotum var ve her yemekten sonra mutfağı süpürdüğüm Bosch marka bir kablosuz süpürge fakat onunda şarjı 10 dk bile gitmiyor. Detaylı temizlik için hangisini tercih etmeliyim sizce? Sürekli basılı tutma çok önemli değil benim için tutarım yani sorun yok :) arada çok fark yok sanıyorum,evim 120 m2 civarı önerinize ihtiyacım var. Şimdiden teşekkür ediyorum
Leyla0613 R_y_M ben 6 yıldır dyson kablolu kullanıyorum. Diğer markalarla kıyaslama bile yapamam. Yani fenomenler ortada yokken daha kendim araştırıp almıştım. O yüzden kablosuz olarakta philips alacağıma v8 alırım fiyat olarakta aynı. Sadece v12 tasarım olarakta en hafifiymiş ve çalıştırmak için sadece bir kere düğmeye basmak yeterli gelıyor diye bence çok satılan. Siz neden memnun kalmadınız şaşırdım. Neden halılara takılıyor ki. Acaba yanlış başlıkmı kullanıyorsunuz
R_y_M Leyla0613 hayır lazer ısık zaten halılarda çalışmıyor normal olması gereken baslıkta kullanıyorum halıların püsküllü yerlerini içine kapıuor o sebeple de kendini kapatıyor benim fikrim abartıldığını düşünüyorum evet tuşa basmamak adına bende onu tercih etmiştim
Leyla0613 R_y_M anladım siparim ettim yarın gelicek inşallah memnun kalırım. Çok araştırdım en iyisi bu geldi bana bakalım. İsterseniz dyson müşteri hizmetlerini bir arayıp sorun belkı yardımcı olurlar çok ilgili çalışanlar
Imau Leyla0613 ben yeni araştırmaya başladım. v12 nin daha iyi olduğunu okudum hep. Birbirlerinden ne farkı var serilerinin onu merak ediyorum. Ama en mantıklısı 12 geldi büyük ihtimalle onu alacağım emin Değilim