Adenizzz gayet ideal bence benim ilk 1,5 ay 60 cc bile yoktu ama bebeğim diğer bebeklere göre kilosu fazla bile acıkan bebek ağlar zaten anlarsın aç olduğunu bende yetmez mi acaba diye 2 kere mama vermiştim hemşire bana mama verme mamaya alışmasın sütün yeter o emdikçe çoğalır insanlar ya doymuyorsa diye mamaya başlıyor sonrada meme reddi yaşıyorlar demişti sen beslenmene özen göster sütün her şekilde yeter bebeğin gelişimine dikkat et kilosu vs iyi gidiyorsa sorun yoktur 5 kere çişli bez alıyorsan doyuyor demektir zaten heray saplık ocagına gidip boy kilo takipi yaptır yeterlisağlıkla büyütün yavrunuzu inşallah 🌸