Kızlar selam. 15 günlük bi adet gecikmem var. 1 hafta geçince test yaptım negatif çıktı. Zaten şüphem de yok ama yine de emin olmak için yaptım. Bugün 15 gün oldu hâlâ adet olmadım. Bu arada prolaktin hormonum yüksek çıkıyor şu an 75. Normalde en yüksek 23 olması gerekiyormuş. Sanırım bu yüzden de adet olamıyorum. Bu hormon için takipli hastayım zaten ama doktorum adet için bişey söylemedi. Bugün tekrar test ve tarlusol aldım ama nasıl kullanacağımı bilmiyorum. Bilen varsa yardımcı olabilir mi?