FmBetull aysegultuna orayı biliyorum ama orda yaşamıyorum Karatay tarafında yaşıyorum canım.Değilse çok isterdim🥲
aysegultuna FmBetull aa güzel olurdu.. yakın olursa gelip gitmek kolay olurdu diye düşünyoruz. Nerdeyse her gün toplanılır bebeklern gelişimi açısndan da güzel olurdu.sağlık olsn 🤗
FmBetull aysegultuna evet güzel olurdu cidden.Gelme imkanımda yok maalesef iki küçük bebişim var neyse belki bebişler biraz daha büyüyünce bi buluşma falan yaparız☺️