Deletedmom388 Arkadaşlar benim ilk bebeğim, 1ay 22günlük kızım var ve şu an atak dönemindeymişiz 5gün varmış bitmesine.Biraz huysuzluğu başladı çok şükür aşırı değil ama durduk yere ağlıyor,e insanın da elinden bir şey gelmeyince üzülüyor haliyle🤷🏻♀️rahatlaması için neler yapılabilir tecrübeli annelerden fikir alabilirsem çok sevinirim,şimdiden teşekkürler🙏🏻
Daisyy Deletedmom388 bol kucak, bol konuşmak, meme istiyorsa sürekli emzirmek, istemiyorsa zorlamamak, uykularını iyi takip etmek en ufak bir belirtide uyutmaya çalışmak ama uyuyamıyorsa yine zorlamamak. Zor yani 😊
Deletedmom388 Daisyy Şuan kucağımda uyudu,başlangıcı yaptık😊 iyi gelicekse tabi yapacağım,zor ama tavsiyelerinizi uygulayacağım teşekkür ederim🙏🏻😊