Memorial Ataşehir Eda Hanım var çok iyi doktor ama muayene ücretleri çok pahalı memorial’ın ve tss de geçmiyor illa modüler sigorta istiyor. Başka doktor tavsiyesi olan yok mu? Sevimli, sıcakkanlı vs. bir doktor arıyorum. Hisar Çamlıca Canan Hanım’a götürdüm bin pişman oldum, bu kadar suratsız bir doktor olamaz. Gidip beyin cerrahi olsaymis, çocuk doktoru dediğin enerjik ve neşeli olur