Boncuk8 Ekran vererek yedirmek doğru değil ama yargılamak da yanlış çocugun karakteri giriyor burda devreye
Karakteri derken yani bazı çocuklar illa ki bir uyaran olmadığı sürece yiyemiyor mu yani?
Süt içirirken de öyle mesela eline dikkatini çekecek şeyleri veriyorum onlara bakıp içiyor öyle dümdüz durarak içmiyor millet nasıl yedirip içiriyor bazı bebekler nasıl sakince yetişkinler gibi yiyor anlamıyorum 🤷🏻♀️😊
Boncuk8 2 yaşa kadar beyin gelişimi için istediğimiz birşey değil ekran 1 dk sı da 10 dk sı da bir
O zaman kısa süreli izleyen bebekler de hep risk altında mı izletmeyen anne sayısı da çok az sanırım 🥲