AegeansMom Kızlar doğum yapalı 2.5 ay oldu sezaryen oldum bi 10kilo gitti nerdeyse ama hala fazlalığım var. Görenler eskisi gibi olmuşsun nerdeyse diyor ama neredeyse bi 10kilo fazlalığım var hala. Kalan kilo değilde ödem olabilir mi?
AegeansMom Wolverine ay ne biliyim şişlik gibi değilde böle yağ gibi geliyor sanki fazlalığım. İnşallah ödemdir🤭