Okuyanbiranne Canlar hadi güzel bir tarif ışınlayın. Ben yaptım farklı 2 tarif hurmalı ve keçiboynuzu tozlu ama beğenmedi yavrucuğum. Hem bebe bisküvisi hemde havuçlu cezerye tarifi olan varsa paylaşırsa sevinirim ❤️
Suleyy Okuyanbiranne 2 kere yaptım olmadı içleri pişmedi o yüzden organik bebek bisküvisi aldım evde yapmak istedim ama malesef beceremedim
koalamiyim Okuyanbiranne ben de arıyorumm. Og natural aldım 2 defa, içi yumuşacık dağılıveriyor kendim 2 defa evde yaptım kafama vursam kafam yarılacak 😂 Og naturalinki de çok pahalı 10 gün gitmiyor bile. 😞
Okuyanbiranne Suleyy evet benimde içi pişmesi hangi marka un kullandınız. Kalın mı oldu acaba dedim kendi kendime
Moms22 Suleyy Bende aynı markalardann yapmaya çalıştım olmadı evde bende hünap marka aldım eczaneden ne kadar iyi bilmiyorum içimede sinmiyor açıkçası 😒
Okuyanbiranne koalamiyim eyy evde benimde sertti bugün cezeryr yaptım onunla bayıla bayıla yedi. Eğer bisküvin duruyorsa güzelce ez havucu buharda pişir hurma pekmez zeytinyağı küçük küçük yuvarla. Bayıldı. Bisküvi boşa gidecekti şükür böyle değerlecek bende vitmanın unlarını kullanıyorum
koalamiyim Okuyanbiranne kendim yedim sinirden katır kutur keşke daha önce haberim olsaydı 😂 bi dahakine deneyeyim teşekkür ederimm 🥰
koalamiyim Okuyanbiranne yaa özene özene yapıyorum böyle tutmayınca çok üzülüyorum valla. Pankekte de çok yaşadım bunu Allahtan tutturuyorum artık 🥹
koalamiyim Okuyanbiranne 9 buçuk aylık. 7 buçuk aylıkken yapmaya başlamıştım ben de başta elimle ezip veriyordum, şimdi kendi yiyor. Kaşık maması, muhallebi falan yemiyor o yüzden biraz çabuk başladık 🥲