Merhaba anneler 4 aylık oğlum var ama aşırı kabız haftada bir yapıyor kakasını gerci sulu şekilde yapıyor ama dediğim gibi haftada bir önceden böle değildi. Nurse havey gaz ilacı biogaia ve aguline ilaclarını kullanıyorz fayda etmedi zeytinyağı sürüyorum arada poposuna masajda yapıyyrm ama care olmadı sizin kullanıp memnun kaldığınız ilaç var mı? He birde dediğim gibi sulu yapıyor kakasını ama yaparken de kızarıyor