LeylaMia Selamlar.İki gündür bebeğimin kusmaları arttı.İki ay üç günlüğüz ve bi kaç kez de fışkırır tarzda kusmaları oldu,normal mi? Ben de bi kaç gündür nezle gibiyim,benden kaynaklı olabilir mi?
Gzdzeynep LeylaMia yediklerinizle alakalı olabilir reflüsü olabilir benim kızım da fışkırarak kusardı reflüsü vardı ama kilo alımı iyi olduğu için herhangi bir şey yapmadık reflü yatağı kullandım hep
Zeyneppppduygu LeylaMia ne çektim bu kusmadan günde 5 kere kusardı fışkırır gibi reflüsü olabilir veya gıda alerjisi olabilir yediklerinizi not edin ve bebeğinizi gözlemleyin belki yediğiniz spesifik bir ürün kusturuyor olabilir mesela sütlaç yediniz kustu yada o gün tavuk yediniz kusmadı gibi not edin yedklernizi
Gozdesuvari LeylaMia merhaba. Fışkırır tarzda kusma çok belirgin bir reflü belirtisidir. Bı doktora gösterin derim
minnosanne0 LeylaMia alerji ya da Reflü olabilir. Yoğurt alerji yapmıştı fışkırır şekilde çok fazla kusmuştu.
Nezzz_ LeylaMia Reflüden dolayı fıskırarak kusar canım oğlum 2 yaşında suan ama bebeklik donemınde bende yasadım bunun için hemen yatırmamayı önerdi doktor yarım saate yakın kucağında gazı vs cıkartıp durması lazım ek olarak mama verıyorsanda Ar antı reflüden alman gerekıyor ben bıraz bu sekılde kullandım cogunluk amne sütü ek olarak takvıye mamada kulladım ar olanı geçmiş olsun🌸