Huma15 3aylık bebeğim omre yaptırmak istiyorum bi sakıncası olur mu diplere yapılmıyor sonuçta kızlar yaptıran var mı sormak istedim
Show_must_go_on Huma15 ben hamileyken de doğumdan sonrada düzenli ombre yaptırdım bir sorun olmadı sadece bebek kuaförde olmasın o havayı solumasın
Asyaveannesi04 Huma15 benim diplere de işlem olacağı için doktor pek onay vermedi, 14 aylık şuan yaza doğru yaptıracağım
Aylaayla Huma15 ben dip boya bile yaptırdım sıkıntı olmuyor doktor kanıtlanmış bişey gok demişti yaptırmıltım hamileyken bile