Miniko25 Sürekli gördüğüm kişiler dışarıda kullanıyor biz evde kullanıyoruz acaba bu yaşıma kadar yanlış mı biliyordum
Laydaren Miniko25 ben sitede bi kadını görüyordum, bebek otoparkta yürüteçle fink fink geziyordu valla. Hoşuma da gitmişti😂
Rez Miniko25 ben evde kullanıyor diye biliyorum ancak dışarıda kullanılamaz diye bir kural da yok yani :)))
Tombikdonerartikcokpahali 😂😂 ay gulesim geldi disarda Görsem de gülerdim sanırım😂😂😂 ama mantıklı da heee dışarda sürmesi😂😂
Aliveannesi96 Miniko25 bende dışarda kullanan görmedim ama bahçeme çıkarmayı düşünmüştüm eğlenir çocuk diye zaten uzun sürede kullanmadım evde kullandık yani sadece
Show_must_go_on Miniko25 evimin karşısında park var kadının 2 çocuğu var biri büyük oynarken biri yürüteçle geziyo hep çok da eğleniyor 😄
Kuzularinanasi Miniko25 hic disarda gormedim duymadim.yani ogrenme asamasinda evde olur cunku surekli dusecek kalkacak.ama yurumeyi ogrenince oyuncak gbi kullanmak amacli disarda olabilir
Kuzularinanasi Miniko25 ben yurume arkadasi olarak soyledim yalniz duser kalkar derken yanlis anlasilmasin
Lunaluu Miniko25 ilk defa burda okudum dışarda kullanıldığını 😅 müsait bir alan olduktan sonra neden olmasın😄😄.
minnosanne0 Miniko25 evde yürütecek binmemişti ama benim balkonum hangar gibi olduğu için balkona çıkartıyordum çok hoşuna gidiyordu yoruluyor du iyi oluyordu.