Nurellaa_ Kızlar buna benzer çok post açtım ama her yaşadığımda korkarak buraya geliyorum . Bebeğim 46 günlük ve emme süresi 5 dk ya falan düştü emme araları da açıldı. Emmeyince de göğsüm ağrıyor ve şişti. Bu kadar kısa emmesi zaten canımı sıkıyor bir de üstüne emerken resmen durmuyor kucağımda kıpır kıpır. Kendini geriyo. Kucağımda sakin bir şekilde beni emdiği zamanlar çok nadir ya yürüyerek emzirmem lazım ya da araba da ya da yatarak . Niye böyle yapıyor anlamıyorum. Açlıktan göğsüme saldırıyor ama gelince ağlıyor niye böyle yapıyor anlamıyorum canım çok sıkkın
Nurellaa_ Zng67_ ben bunun emzikten kaynaklandığını fark ettim . Emzik meme reddi yapıyor yani sanırım gözlemim bu yönde . Emziği vermiyorum daha iyi durumdayız
Anneoldum35 Gaz problemı oldugunda ememıyorlar ,buyuk bı ıstekle memeye saldırıp sonra ıkınıp ıtıyorlar kafa cevırıyorlar ,gaz sırunu azaldıkca durum azalıyor