Bebegim hiçbir şey yemiyor açlıktan da aglıyor mama diyerek . Sevdiği şeyleri yapıyorum özellikle yok yemiyor . Erkenden dişlerimizi çıkarmıştık. En son 4 azı kaldı onları da mı erken çıkaracak acaba ? Genel de çevrem de hep 2 yaşından sonra çıkarmışlar son 4 azı dişi . Cok sinirleniyorum yemediğinde sinirlerime hakim olamıyorum o aglıyo ben aglıyorum 🥹