Bsnl bende 4 aylık bebegimi kestim sütten çünkü ilaç kullanmam gerekiyor kullanmazsam cocuklarima bakamiyorum çok ağır bir rahatsızlık geçiriyorum aynı zamanda da bu da beni baya olumsuz etkiledi . Antidepresan bebek için tehlikeli E- lactancia diye bir ilaç sitesi vwr buradan ilacına bakıp emzirirken kullanılabiliyor mu diye bakabilirsin geçmiş olsun