Dolaptan oto koltugu sattım kargoyu ben ödedim
Bana ürün eksik geldi diye iade istemiş resim eklemiş açıkladım kendimi resimde de görünüyor emniyet kemeri cikmis siz takmamissiniz dedim. Daha fazla ugrasmamak icin kabul ettim iadeyi. Ve bugün bana gen mesaj 217 tl kargo ücreti yazıyor. Dolap uyg bu konuda beni bilgilendirmedi bile. Size sorum şu ben bu parayı ödeyemem yani karşılayamam kapiyi acmazsam olurmu ?