Merhaba anneler günaydın
Bebeğim 2 ay 18 günlük göğüs kalkanı kullanıyorum sütüm kapağa akıp birikip üzerimi batırıyordu şimdi 3-4 gündür kapakta süt birikmiyor sanırım sütüm azalmis diye düşünüyorum neler yapabilirim artırmak için ne yazık ki ister istemez stresten uzak duramıyorum kafaya herşeyi takan biriyim 😏
Neler yapmaliyim öneriniz varmı