Emzirirken zayıflama adına bir şeyler yapan var mı 🤓 ben hamilelikte 20 kilo aldım. Doğum sonrası 18 verdim. Sonra depresyona girdim 4 kilo daha verdim 😅🙈 ama şuan yine + 5 yada 6 kilo fazlam var. Vitaminlerden ve süt olsun derken hep 🤪 (bahanelerim😎) bir de sezeryan göbeğim var sanki ne yersem orada birikiyor 😅 korse takmaya başladım yeniden. Spor yapmaya hiç halim yok 😅😅 şöyle sütümü etkilemeyecek detoks tarifleriniz filan varsa atın üstüme lütfen 😅🙈🙈🙈🙈