Linaamoms o zaman düzenli bir şekilde korunma yöntemi tavsiye ederim. Ertesi gün hapı aldığınıza göre sanırım bir kaza oldu veya eşiniz istedi cidden şakaya gelmez zaten zor hamile kaldım diye boşvermeyin. Ablamın 7 yıl çocuğu olmadı en sonunda tüp bebek yaptı sezaryen doğum esnasında doktor tüplerin tıkalıymış bu yüzden çocuğun olmamış ben açıyorum dikkat et artık çocuğun olur demiş. Ablam da olsaydı 7 yıl içinde olurdu diye önemsemedi ve 5-6 ay sonra farketmeden hamile kaldı 😅😅