Defnos3232 ben normal oldum ama devlet olduğu için ebeler dogurttu hiç acikligima falanda bakilmadi hamilelikte bir kere kadın doğuma gittim ama o da kadındı imdada çekindim ama kadın sonuçta biraz daha rahat oluyor insan şimdi erkeğe gitcem mecburen alanında iyimis rahatsızlığında hala geçmedi napal sağlık sonucta