Ceydizen ben tek baktığım için sadece beni bilip beni tanıyordu doğduğundan beri kimsenin kucağına gitmezdi biri sevmek için kucağına alınca bana bakıp ağlardı. Anane, babaanne, dede hepsi buna dahil. Şimdi yavaş yavaş insan içine karıştıkça beni aramaz oldu😁 yani diceğim şu eğer kalabalıkta büyütüyosanız sizi aramaz önemli olan kucakta olmak onun için 😁