Kubraca_ ya normalde doymuyordu arkadan bidaha mama yapıyordum. Ne zaman rotavirüs, ertesi gün verem, zatüre ve karma olduk ozaman yememiz bozuldu. Hadi 2-3 gun öyle olur dedik ama 3 hafta oldu. Cok sıkıldık bu durumdan aç olsa yer diyeede düşünüyoruz. Mama yemeyeli 3 saat olmus suan yedirdim sadece 60lık içti hic normal gelmiyor😢