Kızlar merhaba. Dil gelişimi iyi birçok kelimeyi kendine göre teleffuz ediyor ama benim aklıma bir şey takıldı. Genelde başlarını söylüyo. Örnek veriyorum göze gö kulağa ku buruna bu saça sa gibi. Bu normal mi çoğu şeyi öyle söylemeye başladı son zamanlarda bu arttı