grkmediz 45 günlük 10unda kaka yaptı, gündüz meme gece mama şeklinde gidiyoruz. Gündüz bazen mama da veriyorum kaç günde bir yapması lazım. Çok huzursuz ıkınıp duruyor
Melikeveannesi Doğal zeytinyağı verebilirsiniz birazcık. Hangi mamayı kullanıyorsunuz? Ben de hem emzirdim hem mama kullandım. En son ne zaman banyo yaptırdınız? Banyo yapınca daha kolay kaka yapıyorlar. Ben tam orasına da bepanten sürüyordum. Uyarılmış gibi oluyor sanki.
grkmediz Melikeveannesi evolvia kullanıyorum dün yap ile uyardım ama etki etmedi , dün banyo yaptım çok huzursuz doktora götürsem lavman falan yaparlar diye korkuyorum açıkçası doğal yöntemler kullanmak istiyorum. Zeytinyağı verebilirim
Gyagiz Benimde 2 aylık bebeğim sadece anne sütü içiyor 4 gündür kala yapmıyor daha önce 2 günde bir yapıyordu ama şimdi hiç yapmıyor zeytinyağı fa verdim pek fayda etmedi çözümünü bulursanız benle de paylaşın
Melikeveannesi grkmediz bu mamayı doktor mu önerdi? Genelde hipp sma falan kullanıyor herkes. İlk kez duydum.
grkmediz Melikeveannesi ilk bunu aldım doğumdan önce sonra Aptamil denedik ama Aptamil iyi gelmedi evolvia iyi gelmişti. Ama artık çok gazlı ,yapsa bile ağlıyor. Gaz yaparken bile bazen ağlıyor.Gaz dönemiymiş sanırım ama ağladıkça çok üzülüyorum