Doktor kilo alımı az dedi. Cuma günü kontrole getir azsa mama başlarız dedi. Ama erken başlamayı düşünüyorum çünkü bacakları zayıfladı gibime geliyor. Sütüm var ama eskisi gibi değil göğüslerim dolmuyor yine de emiyor. Bez sayısı bana göre iyi bilemiyorum kafam çok karışık moralim bozuk gaz yapmayan kabızlık yapmayan mama önerileriniz varsa bekliyorum.