Diş çıkartan bebeklerinizde hangisini kullandınız hangisi daha iyi acaba
Meleklianneeee granül
Meleklianneeee tetagil granül. Zrytinyagi ve karanfil de cok iyi geliyor
Bizde granül kullandık gayet memnun kaldık tavsiye ederim ☺️