durununannesi777 Kızlar şu an bebeğim 4 aylık ve hipp marka mama kullanıyoruz aslında bir sorun yok ama daha iyi içeriği olan ya da kullanıp memnun olduğunuz bi mama var mı
Nova durununannesi777 Hipp combiotic organic kullanıyoruz. Golden goat da içerik olarak güzel ama bizde kabızlık yaptı. Devam edemedik.
Deletedmom_48 durununannesi777 doğduğundan beri aptamil ilk 6ay conformil olanını kullandık gaz için şuan normalini kullanıyoruz
durununannesi777 Nova bende hippten gayet memnunum kabızlık vs yapmadı ama iştahsızlık var bu aralar bebekler bazen mamalardan sıkılabiliyormuş o yüzden yeni mama arayışındayım