Her bebeğin gelişimi kendine göredir. Kızınızın kilosuda ayına göre gayet uygun. Benim oğlumda 8 aylık dün kontrolü vardı mesela kilosuna fazla denildi. Sağlıklı beslendiğinizi düşünüyorsanız yeterli ek gıdayı alıyorsa sıkıntı yok. Dediğim gibi ayına göre boyu kilosu hem orantılı hem de uygun içiniz ferah olsun.