Onurcan21 anladim cnm bizde çapa nefrolojide takipliyiz, ya bende ilk duyunca çok üzüldüm hamileligimi bile tam yaşayamadım ama zamanla bu duruma alıştım, Inşallah Allah daha beterinden korur bu şekilde sıkıntısız yaşar gideriz,bu arada sizin çocuğa da geçmiş olsun ayrıca merak ettiğim birşey var yemeklerinde nelere dikkat ediyorsunuz malum günümüzde hazır gıdalar vs çokya