erva28 ya kiyamam☺ bende kreş arayışındayım ama benim ki biraz sosyalleşsin istiyorum senin ki sanırım daha farkli durum. Hamilesin onun salgıladığı hormanlardan dolayida boyle olmuş olabilirsin kendini bu kadar kötü hissetme zamanla alışır bence küçük birde daha ,insan ister istemez vicdan yapıyor ama bence duzen oluştuktan sonra iyi ki verdim diyceksin gibime geliyor☺