Yemeklerinize de toz kimyon katin mutlaka, ben kimyonlu rezene çayı içiyordum humana marka. Sıcak suyun içine 2 kaşık at karıştır ic. Ya da direkt aktardan rezene alıp kaynatıp için. Cok sukur biz de ilk 2 ay çok çektik ben düzenli bunlari kullandim masallah su an daha iyi.