Merhaba bayanlar birşey sormak istiyorum dün sağdıgım sütümü biberon içersinde buzdolabına koydum ama bitiremedi bebeğim yarım kaldı içersinde. Ee bugunde sağdıgım bir süt var bunların ikisini birleştirip difrize atsam olur mu ? Difrizde 3 ay kalabılıyormuş süt galıba. Süt poşetlerine döküp difrize atsam olurmu yanı ? Çünkü bebeğim meme reddi yaşasın istemiyorum bıberon vermeyım dıyorum yenidoğan bebeğime