Linaamoms Nejla_Asil benim 19 ay oldu hala şiş morumsu gibi bi sorun yok geçiyor yavaş yavaş herkesin cildi bir değil
asiltobebeto Nejla_Asil benim tam bir ay sonra enfeksiyon kaptı hala onu temizlemek için uğraşıyoruz çok zor çok 😕 doktorum dedi ki 6 ay sonra falan enfeksiyon kapanlar var şişlik içindeki iltihaptan olur sanırım
asiltobebeto Nejla_Asil benim ağrım biraz vardı kontrolde öğrendim iltihap kaptığını ve bayağı fazla olmuş. Doktorum iğneyle delerek boşalttı bi kısmını hatta
Yektoli33 Nejla_Asil kenarları şiş benim de. 1.5 sene oldu doktor normal dedi. Arada kızarıklık oluyor onda da travazol sür dedi orası da pişik oluyormus
asiltobebeto Nejla_Asil hala iğne tedavisi görüyorum antibiyotik içtim ama bitmedi o yüzden iğneye geçtik
koalamiyim Nejla_Asil dikiş değil de hemen üst kısmı sanki dikişlerin üstüne doğru sarkmış, şişmiş gibi duruyor bu da dikiş yerini iyice belirginleştiriyor. Enfeksiyon gibi bi şeyim de olmadı, 9 buçuk ay oldu tekrar hamileyim böyle kalacak herhalde