zeynepD Kizlar ben öğretmenim eşim polis .aksarayi düşünüyoruz önerir misiniz .çocuk için kurslar etkinlikler var mı acaba .küçük bir şehir biliyorum ama kültürel yönden kendimizi gelistirebilecegimiz şeyler var mı
Ezgiogrtmn zeynepD Bende öğretmenim eşim polis. Aksaray’da okudum Aksaray çok küçük bir yer merkezi dışında ilçeleri gelişmiş değil. Çocuklar icin kurs olanakları var mi bilmiyorum ama Aksaray icin beklentinizi yüksek tutmamanızı tavsiye ederim
IdilinAnnesi_ zeynepD aksarayin ilçesindeyim. Bize aksaray bile güzel geliyor. Kısa süreli yaşanabilir.