Selamlar , bebeğim 11 aylık kahvaltı olarak sizler neler yapıyorsunuz ? Sadece kuymak yiyor o da pürüssüz olduğu için. Zamanla alışır diyorlar katı gıdaya ama her seferinde kusuyor. Pürüssüz kıvamlı olarak alternatif neler yedirebilirim ? Help meee :)