Deniz32 14 Ay 22 günlük oğlum. Bence bu durum normal. Benim oğlum hala anne demiyor mesela baba diyor, babasına bilinçli olarak baba diyor. Baba diye seslenip birseyler anlatmaya çalışıyor babasına. Ama bana seslenirken de baba diyor mesela. Geçen gün babaannesi hadi çağır anneni dedi babaaaa diye seslendi bana bakarak 🥲 yani anne kelimesini söyleyemediği için herkese babaa diye seslenildiğini zannediyor bence. Mesela teyzesinin aba (abla) diyor, sokakta yanımızdan bir bayan geçince mesela arkasından gösterip abaa diyor. Zamanla tüm kelimeleri öğrendikçe düzelecek bu durum