Gözünüz aydın. Sağlıkla büyüsün🌺. Doğum yaptığımız hastane yıkamayın dedi. Başka doktor yıkayın demişti. Çevreden de yıkayın dediler ama içime sinmediği için yıkamadım. 7gün sonunda düştü zaten ertesi gün yıkadım. İçinize sinmiyorsa yapmayın. Her alanda bebeğinizle ilgili birşey söyleyecekler. Bebeğinizle ilgili küçük büyük farketmez kararları eşinizle siz verin ki içinizde ukte kalmasın.