5 aylık bebeğim sürekli mız mız ağlıyor oyun oynamak için yatırdığımda çıldırıyor uyku saati 5 dakika geçsin ağlama krizlerine giriyor tabi uyutabilmek için harcdığım çabada cabası memede asla durmuyor sürekli kıpır kıpır ve emerken inliyor Hiçbir oyuncakla onu memnun edemiyorum sürekli ağlıyor gazı var evet ama çıkarıyorum karnı asla aç kalmıyor arada mamada veriyorum altı hep temiz peki neden memnun değil bu çocuk 🤷🏻