Bebeğime doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum ilk ay zaten bebekler gaz problemi yaşadığı için mamaya bağlamamıştım. 1 aydan sonra mamayı epey azalttım ve gaz problemimiz de oldukça azaldı ben büyümesine bağlamıştım bunu. Birkaç gündür mamayı yine çoğaltmak zorunda kaldım ve gaz sancıları yine başladı. Hipp içip gaz sorunu yaşayan var mı?