Gulra benimki grip olmustu 3 gün önce. Ama o gün baya seri nefes alıp verişleri vardı. Hastaneye götürdüm ciger filmi çekildi. Bronşit, zatürre başlangıcı dediler. O yüzden sormak istedim sana da. 3 günlük tedavi gördük hastanede şuan daha iyi normale döndü nefes alıp verişi.