Kubrailkan Neler yaptınız ,ben doğumdan sonra catlayanlardanım malesef 🙈 kantaron sürsem işe yarar mı bide ancak aklıma geliyor bebeğim 10 aylık 😅😅😅😅
YaseminAren Kubrailkan bende surda durayım bebde de catlaklar duruyor ılk zamanlar kırmızı olqnlardannbazıları kanamıstı omzaman vazelın surmustum 1 2 kez duzensız sonra tamamen bıraktım