Mahmutsultan Merhaba arkadaşlar , Bebeğim 3,5 aylık gündüz uykuları kısa süreli ama gece 2,3 kez kalkardı sabah 6 gibi uyanırdı. Son bir haftadır 6,7 kez kalkıp ağladığı oluyor bu arada emmiyor en zoru da bu. Sadece 3 aya yakın emdi. Neden bu kadar sık uyanıyor ve ne yapabilirim tecrübelerinize ihtiyacım var 😓
Pamugumoglummm Mahmutsultan benmoglum 9bucuk aya yaklasti hala ayni geceleri sk sk uyaniyor derdi aclikta degil ama memeye alinca hemen uyuyo meme agnzda, sanrim aliskanlk beni istiyor memede uyumak istyor ama cok zor uykusuzluk
M3rv3 Pamugumoglummm bizde aynıyız karnı tok ama meme istiyor nasıl geçecek bu durum bilmiyorum uykusuz kalıyorum sürekli
Pamugumoglummm M3rv3 bende gecmesini cok istiyorum ya cok zorlaniyorum geceleri yarim yamalak uykuyla gunduz hic halim olmuyo hic bisey yapmak istemiyorum dogal olarak. Anne sütü alana kadar boyleyiz sanirim yaa 😱
nurguloztavli06 Bizde 3 buçuk aylığız aynı sorun 2-3 gündür bizdede mevcut uyanıyoruz sürekli gündüz uykusuna çok düştü gece uykusunu uyanıp oyun oynamak istiyor ben yapacam bilmiyorum
MelekGuleryuz nurguloztavli06 gece ile gündüzü mü karıştırdı acaba canımm ya ? Benimki de 3,5 aylık gündüz 1 saat uyuyor ise uyandıktan 1 saat sonra uykusu geliyor. Çok hareketli bu sıra sürekli gezmek istiyor 🤦🏻♀️
Mahmutsultan MelekGuleryuz valla canım en baştan beri hiç böyle olmadı ki karıştırdıysa bile gündüz de uykuları 40 dk hep.
Mahmutsultan Bsrumt55 dönemsel birşey midir ? İnşaAllah çünkü kalkıyor ve uyumak istemeyip ağlıyor birde ayaklarını yatağa vuruyor 😓 Zaten çok hareketli bi bebek gündüz de yoruyor bAri gece uyusa 😞
Bsrumt55 Mahmutsultan evet dönem dönem her bebekte oluyor dediğim gibi dis sancıları da başlamış olabilir